Monday, October 24, 2011

PerMulaAn PEmBukaaN BicarA

Assalamualaikum....

Salam perkenalan........ name sebenar aku, Ahmad Azuan Bin Mohd, but u can call me Azuan, Chot , or Spanga....... what ever u want to call me with....... uishhh. apesal cakap omputih lak nie..... hahaha. wat everlah........

I'm just an average boy....... still learning...... banyak benda dalam dunie nie yang membawa kenangan baik kat aku..... ade gak yang mencoret bende buruk dalam hidup aku nie......... malas nak cakap............banyak sangat........

Aku sayang sangat kat orang yang dekat ngan aku... first skali mestilah mak n arwah abah ( I'm truly miss him right now)   family......... n also Farid, Teah,Ummi,Mama,Ibu,..... sape2 je la yang aq syg........ skunk nie aku x de lagi gambar diaorang nanti ade aku letak ok........

maybe nie je ot for this waktu........ so..... PeAce No waR!!!!!

No comments:

Post a Comment